اهداء تجهیزات پزشکی توسط خیر ایرانی ساکن قطر
اهداء تجهیزات پزشکی توسط خیر ایرانی ساکن قطر

ندای استان:رئیس شبکه بهداشت و درمان عسلویه گفت: نیکوکار سلامت دستگاه اتو آنالایزر پیشرفته و دیونایزر به ارزش ۹ میلیارد ریال به آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهر چاه مبارک هدیه داد.

به گزارش ندای استان،جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه عنوان کرد: خیّر سلامت ایرانی ساکن کشور قطر، اقدام به خرید و اهدای دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی با سرعت ۲۵۰ تست در ساعت به آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت چاه مبارک کرد.

او افزود: با مذاکرات انجام شده با نماینده خیر و تبیین اهداف دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان، این اقدام، برای کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب اهالی بیش از ۲۱ روستا و شهر تابعه مراکز سلامت چاه مبارک و اَخَند، و ارائه خدمات با کیفیت بالا و با هزینه کمتر صورت گرفته است.

کمترین فوتی کرونایی در عسلویه ثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسم بهره‌برداری از دستگاه‌های اهدایی به آزمایشگاه شهر چاه مبارک گفت: خیرین گام‌های بلندی در راه تامین سلامت مردم برداشته‌اند.

دکتر سعید کشمیری افزود: شهرستان عسلویه در ایام شیوع کرونا، با وجود همه نگرانی‌هایی که احساس می‌شد تبدیل به یک چالش در کشور شود، یکی از بهترین‌ها بود و کمترین میزان مرگ‌ومیر را در بین شهرستان‌های استان داشته است و این نشان‌دهنده تلاش‌های مدافعین سلامت و رعایت مردم شهرستان است.

او راه‌اندازی بیمارستان شهید سلیمانی را کمک بزرگی به حوزه سلامت جنوب استان عنوان کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت این بیمارستان برای درمان بیماران بیشترین استفاده را ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در تلاشیم تا بیمارستان شهید سلیمانی خدمات بیمه‌ای را به مراجعه‌کنندگان ارائه کند تا هزینه‌های درمان کمتری به شهروندان تحمیل شود.