امام جمعه جدید خورموج معرفی شد
امام جمعه جدید خورموج معرفی شد

ندای استان:حجت الاسلام زاهد دوست در مراسمی به عنوان امام جمعه خورموج معرفی شد.

به گزارش ندای استان،در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از تلاش‌های ۱۴ ساله حجت الاسلام عبدالحسین مصلح قدردانی و حجت الاسلام علی زاهددوست به عنوان امام جمعه خورموج معرفی شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم گفت: منطقه دشتی تاریخی پرشکوه در تمامی عرصه های اسلامی، ملی و انقلابی دارد و این منطقه، مدینه الرسول استان بوشهر است.

او افزود: مردم این دیار دیندار و انقلابی، و بزرگان این شهرستان نیز افرادی فرهیخته هستند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: علمای نجف همواره به نیکی از بزرگان منطقه دشتی یاد می کردند.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به اینکه حجت الاسلام مصلح در ۱۴ سالی که امام جمعه خورموج بود، منشاء آثار و برکات زیادی بود، عنوان کرد: حجت الاسلام زاهددوست از نیروهای بومی، خوش فکر، متواضع و جدی است.

او تاکید کرد: مردم وظیفه خود را در قبال انقلاب انجام دادند انتظار داریم استاندار بوشهر مشکلات را بررسی و اعتبارات لازم را برای حل آن‌ها اختصاص دهند.

استاندار بوشهر هم گفت: شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری حجت الاسلام مصلح الگویی برای روحانیون است که با مردم سروکار دارند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان دشتی مدیران و نخبگان زیادی در سطح استانی و ملی دارد، افزود: شهرستان دشتی با وجود همه مشکلاتی که دارد، اما از ظرفیت و مزیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است که باید این ظرفیت‌ها را تعالی بخشید و این شهرستان را از حالت کنونی خارج کنیم.

او ادامه داد: محور اصلی توسعه و پیشرفت منابع انسانی است و باید با اتحاد و همدلی در این مسیر حرکت کنیم.