فاضلاب بوشهر به زخمی کهنه تبدیل شده است
فاضلاب بوشهر به زخمی کهنه تبدیل شده است

ندای استان:نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان گفت: اعضای شورای شهر بوشهر، مشکلات موجود مانند فاضلاب را که به زخمی کهنه تبدیل شده، به دستگاه‌های مسئول منتقل کنند.

به گزارش ندای استان،آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر عنوان کرد: حضور در شورا در نظام جمهوری اسلامی و همه جای دنیا فرصتی برای خدمت است و اگر مجموعه همدل و همفکر باشند و با خردجمعی کار کنند، این فرصت برکات فراوانی خواهد داشت.

او افزود: شورا باید هم‌افزایی، همه سونگری و جامعیت را در دستور کار داشته باشد و الزام‌هایی برای خود در نظر بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان ادامه داد: الزام‌ مهم شورا این است که همه اعضاء باید خود را وقف خدمت بی‌منت به مردم کنند که باعث رضایت خدا خواهد شد.

حسینی بوشهری همچنین با اشاره به اینکه شهر بوشهر کمبود‌هایی دارد، گفت: باید کارهایی صورت گیرد تا این شهر در زمینه مبلمان و عمران شهری و جهات مختلف آن به تراز برجسته‌ای برسد.

او بر آسیب‌شناسی مشکلات شهری و عملکرد شورا‌های قبل تاکید کرد و افزود: با آسیب‌شناسی، مشکلات طرح‌های شاخص مشخص می‌شود که باید برای حل آن‌ها اقدام کنید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اعضای شورای شهر بوشهر به عنوان امنای مردم در کنار وظایف ذاتی خود، مشکلات موجود مانند فاضلاب را که به زخمی کهنه تبدیل شده، به دستگاه‌های مسئول منتقل کنند و پیگیر حل مشکلات شهر در همه زمینه‌ها باشند، زیرا مطالبه‌گری شورا غیر از مطالبه‌گری فردی است.

حسینی بوشهری از اعضای شورای شهر بوشهر خواست که در کنار کار عمرانی در کار‌های فرهنگی حضور موثر داشته باشند و به طرح‌های فرهنگی ارزشمند که در جامعه تاثیر گذار باشد، اعتبار اختصاص دهند.