اعتبارات لازم در اختیار تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گیرد
اعتبارات لازم در اختیار تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گیرد

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با تعیین ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به مسئولان شهرداری و شورای شهر بوشهر با هماهنگی اداره کل برنامه و بودجه، اعتبارات لازم در اختیار تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گیرد.

به گزارش ندای استان،محمد تقی ایرانی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ضمن تأکید بر حفظ و نگهداری تیم شاهین اظهار داشت: تیم شاهین بوشهر به‌ عنوان یکی از مولفه‌های با سابقه ایران که طرفداران بسیاری در سطح ملی و استان دارد باید ضمن حمایت، از آن حفظ و نگهداری شود.

وی افزود: شهرداری بوشهر به‌ عنوان مالک و اصلی تیم شاهین در آستانه آغاز بازی‌های دسته اول باشگاه‌های ایران در فصل جدید نباید این تیم را رها کند و در صورتی که قصد واگذاری مجوز تیم شاهین بوشهر دارد این امر باید با مرور زمان و با زمان‌بندی انجام شود.

ایرانی با بیان اینکه استاندار بوشهر بر حمایت از تیم شاهین بوشهر تأکید دارد گفت: باتأکید استاندار بوشهر مبنی بر حل مشکلات تیم شاهین بوشهر جلسه‌ای با مشارکت دست‌اندرکاران تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در این جلسه همگان موظف شدند نسبت به حل مشکل تیم شاهین بوشهر با انسجام و پذیرش مسئولیت عمل کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری بوشهر نسبت به مسئولیت خود در قبال تیم شاهین نباید بدون تعهد عمل می‌کرد خاطر نشان کرد: تیم شاهین تا زمانی که تحت مسئولیت شهرداری و شورای شهر بوشهر است باید نسبت به تعهدات خود در تحقق مطالبات مردم عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: نباید بی‌تفاوت نسبت به سرنوشت تیم ارزشمند فوتبال شاهین شهرداری بوشهر باشیم و در این راستا با تعیین ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به مسئولان شهرداری و شورای شهر بوشهر با هماهنگی اداره کل برنامه و بودجه، اعتبارات لازم در اختیار تیم شاهین قرار داده شود تا از این وضعیت نجات یابد.

ایرانی بیان کرد: ان‌شالله دست اندرکاران در فرصت مناسب و با برنامه‌ریزی نسبت به واگذاری تیم شاهین شهرداری بوشهر به بخش خصوصی و مردمی اقدام شود.

  • منبع خبر : تسنیم