فیلترینگ پاسخگوی هجمه رسانه‌ای نیست
فیلترینگ پاسخگوی هجمه رسانه‌ای نیست

ندای استان:ابراهیم رضایی گفت: با توجه به هجمه گسترده رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی، فیلترینگ برای پاسخگویی به این تهاجم‌ها اثر بخش نیست.

به گزارش ندای استان، ابراهیم رضایی روز سه‌شنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر افزود: در این شرایط حساس باید مردم را آگاه کرد چون تنها در صورت آگاهی ملی جامعه، می‌توان در مقابل این هجمه سنگین ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: در مقابل این هجمه عظیم رسانه‌ای که با آن مواجه هستیم تنها استراتژی که می‌شود به کار گرفت، راهبرد  امام راحل است.

رضایی یادآورشد: استراتژی بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بسیج کردن مردم بود، در همین ارتباط باید با تشکیل جبهه‌ای متشکل از ارتش و سپاهی فراگیر از ملت ایران با هجمه‌های سنگین و رسانه ای غرب مقابله و آنها را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: امروز باید برای مقابله با دشمن جبهه عظیمی به سردمداری بسیج شکل بگیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه باید همانند ابوذر زبانی حق گو داشته و پای حق و ولایت بایستند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید از حالت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خارج شوند زیرا رسانه‌ها روابط عمومی نیستند و بین این ۲ فاصله وجود دارد.

رضایی گفت: رسانه ها باید زبان گویای مردم باشد و از حق دفاع و با شجاعت مقابل رانت و فساد مسئولان بایستند.

وی تاکید کرد: در دولت انقلابی باید براساس بیانیه گام دوم که نقشه راه است قدم برداشت و رسانه‌ها در این مسیر باید مطالبه گری کنند.

رضایی با بیان اینکه عظمت جنگ نرم از جنگ سخت و نظامی بیشتر است گفت: جنگ نرم ابعاد و ابزارهای بسیاری دارد و نظام سلطه در برهه‌های زمانی متفاوت متوجه شده است که راه نفوذ در این کشور از طریق کار رسانه ای و فرهنگی است و به همین دلیل سال‌ها در حوزه فرهنگ و رسانه سرمایه گذاری‌های کلانی انجام داده است.

وی یادآورشد: هدف آنها ازتحریم‌ها سست کردن اراده های آهنین و تغییر محاسبات نظام و مردم است و تلاش می‌کنند ذهن‌ها از مقاومت به دنبال سازش تغییر کند.

  • منبع خبر : ایرنا