مدیران شهرداری پاسخگوی مطالبات شهروندان نیستند
مدیران شهرداری پاسخگوی مطالبات شهروندان نیستند

ندای استان:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برخی از مدیران شهرداری بوشهر پاسخگوی مطالبات بحق شهروندان نیستند.

به گزارش ندای استان،خدیجه گرشاسبی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات پرسنل خدوم شهرداری اظهار داشت: برخی از مدیران شهرداری بوشهر متأسفانه در روند برخی از امور تعلل ایجاد کرده و پاسخگوی بحق مطالبات مردم نبوده و حتی بعضاً رغبت پاسخگویی ندارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و آنچه که از ما انتظار می‌رود خدمت به مردم است.

وی افزود: اعضای شورای شهر بوشهر از نیروهای جهادی هستند که سال‌ها به صورت جهادی از ریاست شورا گرفته تا بقیه در عرصه‌های مختلف خدمت کرده‌اند و امروز در عرصه مدیریت شهری اهدافشان خدمت به مردم شریف شهر بوشهر است.

گرشاسبی تصریح کرد: شهرداری نهاد اجرایی عمومی و غیر دولتی است و وظیفه‌اش در خدمات شهری از قبیل جمع آوری زباله شهری، نظارت بر ساخت و سازها، خدمات آتش نشانی، نظافت و پاکیزه نگه داشتن شهر، توجه به مبلمان شهری، بهبود عبور و مرور شهروندان، ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی و توجه به مسائل اجتماعی فرهنگی جامعه است لذا این شهر نیاز به خدمتگزاران و مسئولین جهادی و دلسوز دارد.

وی ادامه داد: امروز مردم ما از فشار مالی و اقتصادی و وجود ویروس کرونا خسته هستند لذا اگر با عدم پاسخگویی و با تعلل در روند کار درون شهرداری مواجه شوند باعث نارضایتی آنها شده و حتی با عملکرد رفتار و بی توجه‌ای مسئول، کارشناس و مدیر مجموعه ایشان را از نظام و حاکمیت متنفر می‌سازد.

گرشاسبی تصریح کرد: به عنوان عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و وکیل موکلان خود در پارلمان شهری، مجدانه از همکاران در شهرداری درخواست دارم همت جهادی برای پیشرفت، حس پاسخگویی در راستای رفع مشکلات فراوان شهر داشته و برای مردم و توسعه شهر گام‌های مؤثری بردارند.