ساخت کمپ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی در بوشهر
ساخت کمپ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی در بوشهر

ندای استان:در نشست مسئولان استان و فدراسیون فوتبال مقرر شد که ساخت کمپ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی مهر امسال در بوشهر آغاز شود.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر، امیرحسین محتشم که هم رئیس این هیات است و هم رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور، در نشست مشترک نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: استان بوشهر استعداد‌ها و ظرفیت‌های متعددی در رشته فوتبال دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال جذب منابع برای بهسازی و تقویت زیرساخت‌های فوتبالی در این استان هستیم.

او افزود: پیشینه فوتبال در استان بوشهر و معرفی چهره‌هایی شاخص به فوتبال کشور و به خصوص تیم ملی نشان می‌دهد که با اصلاح زیرساخت‌های مورد نیاز می‌توان شاهد حضور حداکثری بازیکنان بوشهری در بالاترین رده ملی و باشگاهی در سطح کشور بود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور با ارائه گزارشی از سفر خود و سرمربی تیم ملی به مسابقات جام جهانی روسیه، عنوان کرد: در این سفر فرصتی پیش آمد که نشستی با جان کاسکو رئیس کمیته جهانی فوتبال ساحلی برگزار کنیم و خواستار حضور تیم ملی ساحلی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین قاره‌ای شویم.

محتشم ادامه داد: برگزاری جلساتی با روسای کمیته فوتبال ساحلی کشور‌های روسیه و برزیل برای برگزاری اردو‌ها و برنامه‌های مشترک و امضا تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه، بخشی از رهاورد سفر به روسیه بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال هم با اشاره به وجود استعداد‌های ناب فوتبالی در جنوب کشور، گفت: با توجه به برگزاری طرح ملی استعدادیابی انتظار داریم که بار دیگر استعداد‌هایی نوظهور از جنوب کشور به فوتبال ایران معرفی شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: با توجه به تجربه حضور سه تیم از استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، رئیس هیات فوتبال این استان  می‌تواند با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق بار دیگر فوتبال ساحلی کشورمان را به جایگاه واقعی خود برگرداند.

غلامحسین کرمی دبیر کمیسیون بودجه و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: فوتبال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌ها در دنیا و کشورمان است و با توجه به وظیفه‌ای که در قبال مردم داریم تمام تلاش خود را برای پویایی هر چه بیشتر  فوتبال به کار خواهیم گرفت تا با همکاری سایر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موانع موجود برای توسعه این رشته ورزشی برداشته شود.

یکی از مصوبات این نشست، ساخت کمپ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی در بوشهر بود که با حمایت و پیگیری‌های کرمی قرار است ساخت آن مهر امسال آغاز شود.

در این نشست که عباس صفری مدیرعامل باشگاه شاهین بندر عامری نیز حضور داشت بر حل مشکلات تیم فوتبال این باشگاه تاکید شد تا تنها تیم روستایی حاضر در مسابقات کشوری با خیالی آسوده‌تر بتواند خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دو آماده کند.