پیگیر حل مشکل نیروهای شرکتی اخراجی شهرداری بوشهر هستیم
پیگیر حل مشکل نیروهای شرکتی اخراجی شهرداری بوشهر هستیم

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اگرچه اخراج نیرو‌های شرکتی شهرداری این شهر در زمان ما اتفاق نیفتاده است، اما این‌موضوع را پیگیری کردیم.

به گزارش ندای استان،جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: با وجود اینکه مشکل اخراج نیرو‌های شرکتی شهرداری در زمان ما اتفاق نیفتاده است، اما این‌موضوع را پیگیری کردیم و به اتفاق سرپرست شهرداری نشستی در سازمان بازرسی درباره این موضوع داشتیم و راهکار‌هایی ارائه دادیم.

او ادامه داد: مدیران بازرسی ایراد گرفته‌اند چرا این نیرو‌ها به عنوان پاکبان جذب شده‌اند که در بین آن‌ها خانم هم هست، و اگر نیاز به جذب نیرو و استفاده از خدمات این افراد بود باید مجوز لازم از شورا و شهرداری گرفته و طبق ضوابط و فراخوان عمل می‌شد.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: قول می‌دهم موضوع را پیگیری کنم و آنچه رضای خدا است اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای این شهر نیز گفت: با توجه به شرایط سخت مالی، اخراج ۱۲ نیروی شرکتی شهرداری که به صورت سلیقه‌ای صورت گرفته به دغدغه‌ای برای ما تبدیل شده است.

خدیجه گرشاسبی عنوان کرد: اگر این افراد، وابسته به کسی بودند، آیا اخراج می‌شدند؟ یا چون بدون سفارش بودند اخراج شدند، و نیرو‌های سفارشی جای آن‌ها محکم است.

او افزود: بیشتر این نیرو‌ها بانوان هستند که سال‌ها در شهرداری کار کرده‌اند و حالا در شرایط سخت مالی جامعه، اخراج شده و دچار مشکلات بسیار زیادی شده‌اند.

این عضو شورای شهر بوشهر بیان کرد: درخواست دارم رئیس شورا و سرپرست شهرداری با دستگاه‌های مسئول گفت و گو کنند و تدبیری اندیشیده شود که مشکل این نیرو‌ها حل شود.