برای شکست شاهین از مردم بوشهر عذر می‌خواهم
برای شکست شاهین از مردم بوشهر عذر می‌خواهم

ندای استان:سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اظهار اینکه تیم فجر بهتر از ما بازی کرد گفت: به دلیل بازی ضعیفی که ارایه کردیم از مردم استان بوشهر عذر خواهی می‌کنم.

به گزارش ندای استان، داوود مهابادی شامگاه دوشنبه پس از شکست سنگین تیمش مقابل فجر شیراز در کنفرانس خبری اعلام کرد: بازیکنانم عملکرد خوبی نسبت به بازی های گذشته نداشتند و دچار اشتباهات فردی زیادی شدند.

وی اضافه کرد: به تیم فجر تبریک می گویم ،شانس صعود آنها به لیگ برتر خیلی زیاد است.

سرمربی سابق تیم فجر سپاسی در مورد قضاوت بازی هم گفت: به نظرم بازیکن تیم فجر قبل از اینکه با دروازه بان تیم ما تک به تک شود که منجر به اخراجش شد، بیش از یک متر در آفساید قرار داشت و کمک داور اشتباه کرد.

مهابادی افزود: یک صحنه پنالتی مشکوک برای ما گرفته نشد اما داور بازی قسم جلاله خورد که پنالتی نبوده است و منهم حرفش را قبول کردم چون به صحنه نزدیک تر بوده است.

سرمربی تیم شاهین بیان کرد: بازی خوبی که مد نظرم بود بازیکنان انجام ندادند و باید در روند بازی بهتر کار می کردند که این اتفاق نیفتاد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم فجر شهید سپاسی شد تا دیگر شانسی برای صعود به لیگ برترنداشته باشد.

جدول رده بندی
در پایان هفته سی و سوم تیم فجر شهید سپاسی ، هوادار و بادران تهران  با ۵۷ امتیاز به ترتیب با تفاضل گل زده به اضافه ۱۷ ،  ۱۵ و ۱۲ در رده اول تا سوم قرار گرفتند و باید تا پایان هفته آخر صبر کرد اما تیم فجر شهید سپاسی با توجه به بازی آسان  مقابل تیم گل ریحان البرز سقوط کرده، باید صعود فجر را قطعی دانست .
تیم های شاهین بوشهر و مس کرمان هم که مدعی بودند با شکست مقابل فجر و هوادار تهران دیگر شانسی برای صعود ندارند.
همچنین تیم قشقایی شیراز با ۴۱ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند.

  • منبع خبر : ایرنا