میزبانی بوشهری‌ها از پرسپولیس ستودنی بود
میزبانی بوشهری‌ها از پرسپولیس ستودنی بود

ندای استان:مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مردم خوب بوشهر تشکر می‌کنم چرا که از بدو ورودمان با کاروان پرسپولیس همدلی و همراهی داشتند.

به گزارش ندای استان، حمید مطهری سه‌شنبه شب پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر شاهین بندر عامری(از شهرستان تنگستان استان بوشهر) در جمع خبرنگاران افزود:  هواداران شاهین و پرسپولیس از لحظه ورودمان لطف و محبت داشتند و محبت آنها برای ما قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: چنانچه به عقبه شاهین عامری برگردیم پیش از این نیز هم در این شهر با تیم شاهین بوشهر بازی داشتیم و ما در حقیقت یک خانواده هستیم که این منجر شده تا پرسپولیسی‌ها و شاهینی‌ها نسبت به همدیگر حس دوستی و مودت داشته باشند.

مطهری در ارتباط بازی پرسپولیس و شاهین عامری اظهار داشت: شاهین عامری تیم قابل احترامی است و طبیعی بود که مقابل پرسپولیس استراتژی دفاعی داشته باشند.
وی افزود: شاهینی‌ها بیشتر سعی داشتند در زمین خودشان فشردگی داشته باشند و در ادامه با توجه به بازیکنان سرعتی خود بتوانند سریع توپ را به زمین پرسپولیس انتقال بدهند.

مطهری اظهار کرد: بازی سنگین دربی و همچنین نبود پنج بازیکن‌ باعث شد در نیمه اول کار برای تیم پرسپولیس آن طور که باید پیش نرود ‌و با نتیجه مساوی راهی رختکن شویم.

وی گفت: در ادامه با تغییر تاکتیکی کانال‌های کناری پرسپولیس فعال شد که این روند منجر به زدن ۲ گل برای پرسپولیس شد.

مطهری بیان کرد: امشب همه بازیکنان ما فوق‌العاده زحمتکش و جنجگو کار کردند و جا دارد به آنها و هواداران‌ تبریک بگویم.

وی افزود: در مجموع از نتیجه بازی و از نوع فوتبال‌مان راضی هستیم و در ادامه مسیر برای تیم شاهین بندر عامری آرزوی موفقیت دارم.

مطهری در مورد تیم شاهین عامری نیز گفت: شاهین تیم خوب و جوانی  است که از وجود چند بازیکن با تجربه بهره می‌برد و می‌تواند در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

  • منبع خبر : ایرنا