شاهین عامری برای بازی برابر پرسپولیس آماده است
شاهین عامری برای بازی برابر پرسپولیس آماده است

ندای استان:سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری استان بوشهر گفت: این تیم با همه توان برای برگزاری یک بازی آبرومندانه برابر پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور آماده است.

به گزارش ندای استان،رضا نظرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شاهین عامری برای این دیدار حساس بازیکن محروم و مصدوم ندارد و بازیکنان نیز از انگیزه بالایی برای اثبات شایستگی‌‎های فوتبال استان بوشهر و بویژه خطه دلیرپرور تنگستان برخوردار هستند.

وی بیان کرد: شاهین عامری در هفته گذشته با کسب یک پیروزی روحیه بخش برابر پاس همدان دوباره به کورس مدعیان صعود به لیگ دسته یک بازگشته و این شانس صعود باعث شده تا بازیکنان تمرین‌های خود را با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال کنند.

نظرزاده ادامه داد: با همه این شرایط اولویت باشگاه شاهین عامری موفقیت در لیگ دسته دو با کسب نتیجه ایده‌‎آل هواداران است و برای بازی با پرسپولیس تنها در اندیشه ارائه یک بازی آبرومندانه و دفاع از جایگاه شایسته فوتبال استان بوشهر در کشور است.

وی عنوان کرد: تیم شاهین با تدبیر و تلاش مسئولان باشگاه هیچگونه مشکل مالی ندارد و میزان قرارداد بازیکنان در موعد مقرر پرداخت شده‌ به نحوی که برای فصل جاری نیز تاکنون ۵۰ درصد مبلغ قراردادها پرداخت شده‌است.

نظرزاده اظهار داشت: این تیم با وجود اینکه در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته ۲ موفق به نتایج درخشانی شده اما تاکنون هیچکدام از مسئولان در تمرین‏‌های تیم حاضر نشدند.

وی در ارتباط با ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم‌‏های شاهین عامری و پرسپولیس تهران نیز اظهار داشت: پس از همه کش و قوس‎‌ها در نهایت ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان این بازی است، این در حالی است که چنانچه بازی در اهرم تنگستان برگزار می‎‌شد با توجه به تسلط بیشتر بازیکنان به زمین چمن ورزشگاه شهدا اهرم (به دلیل برگزاری بازی‏‌های خانگی در این زمین) شرایط به سود تیم شاهین عامری رقم می‎‌خورد.

نظرزاده اظهار داشت: انجام بازی در شب و نبود نور مناسب از جمله عواملی بود که منجر شد بازی در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شود هر چند که به شخصه و با توجه به علاقه وافر مردم بندر عامری دوست داشتم بازی در بندر عامری برگزار شود.

وی یادآور شد: با این حال بندر عامری اکنون یک زمین چمن مصنوعی دارد ولی سایر استانداردهای موردنیاز برای برگزاری این دیدار مهم را ندارد که امید است مسئولان نگاه ویژه‏‌تری برای استانداردسازی این ورزشگاه با هدف برگزاری بازی‏‌های رسمی در بندر عامری داشته باشند.

تیم‌‏های پرسپولیس و شاهین عامری سه‎‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌‏‎روند.

تیم شاهین عامری اکنون با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول گروه “ب” لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

عامری یا بندر عامری، روستایی است از توابع بخش دلوار در شهرستان تنگستان استان بوشهر و در فاصله ۷۰ کیلومتری تا مرکز استان قرار دارد.