تامین تجهیزات درمانی و پزشکی بخش‌های جدید بیمارستان دیلم
تامین تجهیزات درمانی و پزشکی بخش‌های جدید بیمارستان دیلم

ندای استان:فرماندار دیلم گفت: با پیگیری و رایزنی مسئولین استانی و شهرستانی برخی از تجهیزات درمانی و پزشکی بخش‌های جدید بیمارستان دیلم تکمیل شد.

به گزارش ندای استان،احمد دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: با پیگیری و رایزنی مسئولین استانی و شهرستانی برخی از تجهیزات درمانی و پزشکی بخش‌های جدید بیمارستان دیلم که توسط خیرین محترم حوزه سلامت شهرستان احداث و تکمیل شد.

فرماندار دیلم بیان کرد: این تجهیزات شامل بخش‌های ویژه ICU، ویژه CCU و ویژه NICU(اطفال) توسط وزارت بهداشت و درمان همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در اختیار بیمارستان دیلم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تجهیزات پزشکی و درمانی که تاکنون تأمین و اختیار بیمارستان دیلم قرار گرفته است شامل تخت ویژه با تجهیزات کامل، ۶ عدد تشک مواج، ۶ عدد ونتیلاتور ثابت، ۶ عدد ونتیلاتور پرتابل، ۱ عدد مانیتور ثابت، ۶ عدد مانیتور سانترال، ۱ عدد مانیتور پرتابل، ۱ عدد پمپ سرم و پمپ سرنگ ۱۲ عدد است.

این مقام مسؤول گفت: مابقی تجهیزات بخش‌های ویژه نیز طی مکاتبه‌ای از سوی معاونت درمان وزیر بهداشت به‌منظور تأمین و ارسال به بیمارستان دیلم ابلاغ شده است که انتظار می‌رود با پیگیری‌های مستمر مسئولین استانی و شهرستانی به‌زودی تأمین و در اختیار بیمارستان دیلم قرار گیرد.

دشتی عنوان کرد: با راه‌اندازی و تجهیز بخش‌های جدید تعداد ۲۳ تخت ویژه و حایز اهمیت به مجموع تخت‌های بیمارستان دیلم اضافه خواهد شد.