توقیف شناور و کامیون حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق در اسکله بوشهر
توقیف شناور و کامیون حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق در اسکله بوشهر

ندای استان:جانشین مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور و یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق شامل ۹ هزار لیتر روغن موتور در اسکله بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان، سرهنگ منصوررضا عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر در قالب دریابانان در طول شبانه‌روز تمام سواحل، اسکله‌ها و مرزهای دریایی در استان بوشهر مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

وی، با بیان اینکه مرزهای دریایی استان بوشهر توسط مرزبانان نگهداری و نگهبانی می‌شود، افزود: مرزبانان استان بوشهر شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۹ هزار لیتر روغن موتور قاچاق در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای پیشگیری از قاچاق منابع ملی و برخورد قاطع با قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی، مأموران دریابانی موفق شدند یک فروند شناور و یک دستگاه کامیون حامل روغن موتور قاچاق را در اسکله جلال بوشهر شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ عزیزی افزود: با توقیف شناور و کامیون متخلف، تعداد ۴۸ گالن ۲۰۰ لیتری معادل ۹ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن موتور کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه ارزش ریالی کشفیات قاچاق سوخت یاد شده را ۲٫۴ میلیارد ریال بر اساس نظر کارشناسان برآورد کرد.