مرزبانی بوشهر ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرد
مرزبانی بوشهر ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرد

ندای استان:فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف یک فروند شناور در بندر عامری، مرزبانی بوشهر ۳۰ میلیارد ریال لوازم گوشی قاچاق کشف شد.

به گزارش ندای استان،سردار ولی‌اله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر دیروز هنگام کنترل شناور‌های عبوری در اسکله عامری به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر بوشهر در حرکت بود مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده، انواع لوازم جانبی گوشی همراه شامل ۳۵ هزار کابل رابط شارژر، ۹۰۰ عدد سرشارژر فندکی، ۸ هزار و ۸۳۰ عدد انواع هندزفری، ۴ هزار و ۵۰۰ عدد کاور، ۸۵۰ عدد باطری را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ناخدای شناور یاد شده به اتهام حمل بار قاچاق، عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

رضایی‌نژاد تاکید کرد: تلاش فرماندهی دریابانی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با عوامل پدیده قاچاق کالا قاطعانه برخورد خواهد شد.