مسافران بوشهر، با خود کرونا سوغات نبردند/خانه های مسافر بدون مشتری
مسافران بوشهر، با خود کرونا سوغات نبردند/خانه های مسافر بدون مشتری

ندای استان:سکینه سالاری گفت: مسافرانی که در تعطیلات نوروزی در مراکز اقامتی این استان حضور داشتند، بدون ابتلا به کرونا به شهر خود بازگشتند

به گزارش ندای استان، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: امسال با توجه به اعلام قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا، اقامت در مکان‌های غیر مجاز ممنوع شد، که استان بوشهر هم از این قضیه مستثنی نبود.

او افزود: با رعایت تمامی شرایط و اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، همه مسافران حاضر در واحد‌های اقامتی دارای مجوز این استان، با سلامت کامل بوشهر را به مقصد استان خود ترک کردند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه داد: در مجموع از ۲۸ اسفند پارسال تا فروردین امسال، هشت هزار و ۵۰ نفر در واحد‌های اقامتی دارای مجوز بوشهر اقامت کردند، که بیشترین تعداد اقامت با ۴۱ درصد مربوط به هتل‌ها بود. خانه‌های مسافر هم مشتری نداشتند.

سالاری گفت: کارشناسان ما در تمام نقاط استان به طور مستمر بر واحدهای اقامتی نظارت می‌کردند و اینکه مسافران اقامت کننده در این استان به بیماری کرونا مبتلا نشدند، نشان از عمل به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای دقیق اصول سفرهای‌های هوشمند و مسئولانه است.