محکومیت ۱۶ مرغداری متخلف استان
محکومیت ۱۶ مرغداری متخلف استان

ندای استان:سیدرضا جابری گفت:برخی از واحد‌های تولیدی مرغ با این که دانه و نهاده‌ها را با قیمت دولتی و ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، ولی از تحویل مرغ به بخش دولتی خودداری می‌کنند.

به‌گزارش ندای استان، سیدرضا جابری گفت: کمبود و گرانی افسارگسیخته مرغ در روز‌های گذشته مانند برخی اقلام اساسی دیگر مانند روغن و تخم‌مرغ موجب بروز مشکلاتی برای  تأمین مایحتاج مردم شد.
او اضافه کرد: قیمت مرغ به قیمت غیرمنطقی رسیده و بسیاری از مردم دیگر توان خرید ندارند؛ این در حالی است که  قیمت مصوب مرغ به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان هم کاهش یافته است، اما این ماده غذایی از سفره بسیاری از مردم پر کشیده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: برخی از واحد‌های تولیدی  مرغ با این که دانه و نهاده‌ها را با قیمت دولتی و ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، ولی از تحویل مرغ به بخش دولتی خودداری می‌کنند.
سیدرضا جابری گفت: با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شماری از واحد‌های  مرغداری متخلف با  عرضه مرغ خارج  از شبکه موجب نابسامانی اوضاع و افزایش قیمت شده بودند که پرونده آن‌ها با سرعت و دقت در  شعب رسیدگی‌کننده  بررسی شد.
او ادامه داد: پس از بررسی اسناد و مدارک، تخلف آن‌ها ثابت شد و ۱۶ واحد مرغداری متخلف برای ۳ ماه به قطع سهمیه دولتی نهاده‌های دامی محکوم شدند.