ترمینال مسافربری دیلم دومین بار پلمب شد
ترمینال مسافربری دیلم دومین بار پلمب شد

ندای استان: مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: ترمینال مسافربری این شهرستان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و وجود مشکلات برای دومین بار در سال جاری تعطیل و مهروموم شد.

به گزارش ندای استان،میلاد بهار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ترمینال مسافربری پیش از این نیز به علت توجه نکردن به موازین بهداشتی تعطیل و مقرر شده بود که علاوه بر رفع نواقص، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا پایبند باشند اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفت به همین دلیل مجدد تعطیل شد.

وی اظهارکرد: تا زمانی که نواقص ترمینال مسافری دیلم برطرف و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، اجازه فعالیت این مرکز صادر نخواهد شد و همچنیان تعطیل خواهد ماند.

بهار  گفت: باتوجه به شرایط خاص بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان از همه اصناف و شهروندان درخواست می‌شود نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی ورزند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: شهروندان در صورت داشتن علایمی مانند تب، سردرد، سرفه و گلودرد به مرکز بهداشتی امام رضا (ع) برای انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی بیان کرد: نمونه‌گیری در این مرکز برای همه گروه‌های سنی و بصورت رایگان انجام می‌شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و بتازگی یک  مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در آن شناسایی و قرنطینه شد.