استقبال از پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در بوشهر
استقبال از پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در بوشهر

ندای استان:پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیرو‌های مسلح وارد فرودگاه بوشهر شد.

به گزارش ندای استان،پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد استقبال مردم شهید پرور، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: پیکر یکی از این شهدا مربوط به جوانی ۱۹ ساله است که در منطقه عملیاتی فکه و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده است و پیکر دومین شهید نیز مربوط به جوانی ۱۶ ساله است که در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیده است.

غلامرضا غریبی افزود: پیکر اولین شهید والامقام یاد شده امروز جمعه در شهر برازجان حدفاصل مصلی تا دانشگاه آزاد مورد استقبال مردمی قرار می‌گیرد و فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشییع و در دانشگاه آزاد این شهر خاکسپاری می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر شهید والامقام دیگر نیز امروز در دیلم مورد استقبال قرار می‌گیرد و فردا پس از تشییع در دانشگاه آزاد این شهر خاکسپاری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد: تشییع این شهیدان به صورت خودرویی و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی گفت: با دفن این ۲ شهید، تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در استان بوشهر به ۱۶۱ شهید خواهد رسید.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما