ارسال سه محموله امدادی هلال احمر بوشهر به سی سخت
ارسال سه محموله امدادی هلال احمر بوشهر به سی سخت

ندای استان:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تا کنون سه محموله کمک‌های امدادی این نهاد برای زلزله زدگان مردم شهر سی سخت استان کهگیلویه بویر احمد ارسال شده است.

به گزارش ندای استان، غلامرضا حاجیانی بیان کرد: با وقوع زلزله ۵/۶ ریشتری در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ تیم عملیاتی ۵ نفره در بوشهر به عنوان استان معین به حالت آماده باش درآمدند و در همین راستا و به منظور پشتیبانی امدادرسانی به مناطق زلزله زده، تا کنون، ۱۰۲۰ بسته مواد غذایی  و ۵۰۰ ست ظروف از این استان به این مناطق ارسال شده است.
وی از ادامه روند امداد رسانی به مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: با توجه به نیاز زلزله زدگان به اقلام امدادی، سومین محموله کمک‌های امدادی استان بوشهر شامل ۵۰۰ تخته چادر امدادی به‌وسیله دو کامیون به این مناطق ارسال شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همچنین تاکید کرد: در حال آماده باش هستیم و در صورت لزوم نیرو و امکانات به منطقه اعزام خواهیم کرد.
وی گفت: خیران و نیکوکارانی که قصد کمک دارند می‌توانند به شعب هلال احمر در استان مراجعه و یا کمک‌های خود را به شماره حساب ۵۲۲۳۵۲۲۳۱۹ نزد بانک ملت واریز کنند.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما