بخشداری چغادک افتتاح شد
بخشداری چغادک افتتاح شد

ندای استان:ظهر امروز در آیینی با حضور گراوند استاندار بوشهر، بخشداری چغادک افتتاح شد.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در مراسم افتتاح بخشداری چغادک با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از سال‌های یکی از خواسته‌های به حق مردم چغادک رنگ عمل به خود گرفت و بخشداری در چغادک مستقر شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استقرار شهرداری در چغادک می‌تواند مشکلات ان را سامان ببخشد گفت: دولت علی رغم همه مشکلات سعی کرده تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار ببندد.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در استان بوشهر گفت: ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه عملیات اجرایی آن در دهه فجر اجرا می‌شود که این مسأله نشان می‌دهد مشکلات نتوانسته مانعی برای خدمت به مردم باشد.

گراوند خواستار اختصاص زمین برای احداث مجتمع اداری در چغادک شد و گفت: لازم است فرماندار به همراه بخشداری این مساله را بررسی و برنامه ریزی برای انجام این کار صورت گیرد تا مجتمعی به همین منظور احداث و ادارات در آن مستقر شوند.

مشکل فاضلاب چغادک حل شود

حجت الاسلام رضا خدری نیز با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از مسؤولان و همه کسانی که پیگیر استقرار بخشداری در چغادک بودند تشکر کرد و اظهار داشت: چندین سال سعی و تلاش صورت گرفت تا امروز این بخشداری افتتاح شود.

وی خواستار تخصیص بودجه برای حل مشکلات چغادک شد و گفت: یکی از مهمترین درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم این شهر فاضلاب شهری است که بسیار جدی بوده و در حال حاضر مردم این شهر از آن رنج می‌برند.

حجت الاسلام خدری احداث میدان ورودی شهر را از دیگر خواسته‌های این مردم عنوان کرد و ابراز داشت: ورودی شهر چغادک بسیار پرمخاطره است هرچند که با پیگیری‌های صورت گرفته این طرح به تصویب رسیده اما لازم است بودجه خوبی برای آغاز کار آن کنار گذاشته شود.

گفتنی است در این مراسم بخشداری چغادک به دست استاندار بوشهر افتتاح و رحمان زنگنه به عنوان اولین بخشدار چغادک معارفه شد.

  • منبع خبر : فارس