برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر به صورت رژه خودرویی و موتوری
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر به صورت رژه خودرویی و موتوری

ندای استان:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرو‌های شخصی و موتورسواران و با استفاده از نماد‌های انقلابی برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی این شورا که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، بیان کرد: «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» به عنوان شعار محوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ انتخاب شده است.

او ادامه داد: مسئولان شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان روسای ستاد‌های شهرستانی دهه فجر منصوب شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: از طریق استانداری بوشهر به همه فرمانداری‌ها و بخشداری اعلام شده با هماهنگی رئیس ستاد دهه فجر در شهرستان‌ها برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی شود.

جمالی با تاکید بر رعایت دستورهای بهداشتی، عنوان کرد: رعایت اصول بهداشتی در همه برنامه ایام الله دهه فجر به صورت جدی رعایت و از ظرفیت رسانه‌های محلی، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای برگزاری باشکوه دهه فجر استفاده شود.

او گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت تلفیقی و به صورت رژه خودرو‌های شخصی و موتورسواران و با استفاده از نماد‌های انقلابی برگزار می‌شود و اطلاعات بیشتر اعلام خواهد شد.