افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی سردار شهید سلیمانی چاه مبارک+عکس
افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی سردار شهید سلیمانی چاه مبارک+عکس

ندای استان:با حضور فرمانده کل سپاه بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن ورزشی چند منظوره شهر چاه مبارک عسلویه افتتاح شد.

به گزارش ندای استان، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن ورزشی چند منظوره مسقف شهر چاه مبارک شهرستان عسلویه استان بوشهر با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و با زیر بنای هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده و شامل بخش‌های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی است.
سردار علیرضا تنگسیری، اعتبار ساخت این بیمارستان را حدود ۹۵ میلیارد تومان عنوان کرد که ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن صرف تجهیز آن شده و ساخت آن ۵ سال زمان برده است.
وی افزود: بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک برای استفاده عموم مردم این منطقه و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (ره) به استان هرمزگان در سال ۹۰ تامین و تجهیز شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: از امکانات این بیمارستان می‌توان به بخش‌های سی سی یو، آی سی یو، آی سی یو نوزادان، زایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و سایر امکانات درمانی نام برد.
وی تاکید کرد: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،سردار تنگسیری ادامه داد: ما در این بیمارستان بهترین تجهیزات درمانی را قرار دادیم و در آینده نزدیک بخش‌های فوق تخصصی دیگر نیز در این بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد.
 وی بیان کرد: ما خود را خادم ملت می‌دانیم و این از افتخارات بزرگ ماست و برای رفع مشکلات مردم همیشه تلاش می‌کنیم.
در کنار این بیمارستان سالن ورزشی چند منظوره  مسقف شهرک امام خمینی (ره) چاه مبارک نیز افتتاح شد.