توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۸۳ وسیله نقلیه در استان
توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۸۳ وسیله نقلیه در استان

ندای استان:سرهنگ کشکولی گفت:بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد‌ها تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و ورود خودرو‌ها به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز ممنوع است.

به گزارش ندای استان، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی بیان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم فروردین اجرا و به دنبال آن  محدودیت‌های ورود و خروج به شهر‌ها نیز اعمال شد.

وی افزود: در این طرح بحث حداکثری ایجاد ممنوعیت و محدودیت ترافیک را داشتیم و در ۴۶ نقطه استان راه ورودی و خروجی با همکاری نیروی انتظامی و پلیس کنترل شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا کنون ۱۶ دستگاه خودرو به علت تردد غیر ضروری جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۷ مورد هم توقیف یک ماهه شدند.

وی با تاکید بر اینکه اگر رانندگان از دستورات پیروی نکنند مجبور به اعمال قانون هستیم یادآور شد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد‌ها تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و ورود خودرو‌ها به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز ممنوع است.

خبرگزاری صداوسیمای مرکز بوشهر نوشت،سرهنگ کشکولی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: از ۲۵ اسفند تا کنون تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری ۶۰ درصد نسبت به پارسال کاهش داشته است.