پاساژ‌ها همچنان بسته هستند/صنوف بوشهر برای فعالیت باید کد سلامت دریافت کنند
پاساژ‌ها همچنان بسته هستند/صنوف بوشهر برای فعالیت باید کد سلامت دریافت کنند

ندای استان:صنوف و مشاغلی که از ۲۳ فروردین اجازه ادامه کار دارند باید ضوابط بهداشتی را رعایت کنند و بازگشایی واحدهای صنفی کم خطر با تشدید نظارت‌های بهداشتی همراه است.

به گزارش ندای استان،مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: واحد‌های صنفی و محیط‌های کاری برای بازگشایی به دو دسته کم خطر و پرخطر تقسیم بندی شده‌اند که بیشتر صنوف، کم خطر هستند.

او افزود: به جز آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های ورزشی، وغذاخوری‌ها که نمی‌توانند در محیط پذیرایی کنند و فقط به صورت بیرون بر می‌توانند کار کنند، بقیه صنوف از فردا (شنبه ۲۳ فروردین) مجاز به فعالیتند، اما به شرطی که کد سلامت را از درگاه وزارت بهداشت دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر تاکید کرد: واحد‌های صنفی باید این کد را به ماموران هنگام بازرسی ارائه کنند.

گراشی بیان کرد: پاساژ‌های بوشهر همچنان بسته هستند.

استاندار بوشهر نیز پیش از این گفته بود، صنوف و مشاغلی که از ۲۳ فروردین اجازه ادامه کار دارند باید ضوابط بهداشتی را رعایت کنند و بازگشایی واحدهای صنفی کم خطر با تشدید نظارت‌های بهداشتی همراه است.

عبدالکریم گراوند تاکید کرد، بازگشایی مشاغل کم‌خطر نباید به این معنی تلقی شود که ویروس کرونا کنترل شده و از بین رفته است و شهروندان با خیال رعایت بدون رعایت ضوابط بهداشتی اقدام کنند زیرا بی توجهی به بهداشت فردی سبب افزایش آلودگی جامعه به ویروس کرونا می‌شود.