پلمب خانه های مسافری(مبله) غیرمجاز در استان ادامه دارد
پلمب خانه های مسافری(مبله) غیرمجاز در استان ادامه دارد

ندای استان:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: پلمب خانه‌های مبله غیرمجاز در استان بوشهر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش ندای استان، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه پلمب خانه‌های مبله در استان بوشهر تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت: خانه‌های مبله برای گرفتن مجوز پس از بحران شیوع ویروس کرونا اقدام کنند.

او ادامه داد: این روند پلمب برای تمامی تاسیسات گردشگری غیر مجاز تا پایان سال وجود خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: با توجه به ابلاغیه‌های وزارت کشور در جهت ساماندهی تاسیسات گردشگری و به ویژه فعالیت خانه‌های مبله جلسات متعددی در سال ۱۳۹۸ گرفته شد تا بتوانیم مجوز فعالیت برای این خانه‌ها صادر کنیم.

ارسطوزاده عنوان کرد: صدور مجوز باعث می‌شود با نظارت بر این تاسیسات خدمات با کیفیتی به مسافران ارائه می‌شود و از این رو چندین مجوز فعالیت موقت در سال ۹۸ نیز صادر شد.

او گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت سلامتی همگانی روند بازرسی‌ها از تاسیسات گردشگری تشدید شده است و صدور مجوز برای خانه‌های مبله نیز تا اطلاع ثانوی مقدور نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر یادآور شد: صدور مجوز پس از پایان شیوع ویروس کرونا به صورت جدی پیگیری خواهد شد و افراد می‌توانند با درخواست مجوز به فعالیت در این زمینه بپردازند.

ارسطوزاده گفت:فعالیت کمیته پیشگری و جلوگیری از ویروس کرونا اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه خواهد داشت و پس از پایان بحران کرونا به عنوان کمیته نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری تا پایان سال فعالیت خواهد داشت.