دیر تنها شهرستان بدون ویروس کرونا در استان
دیر تنها شهرستان بدون ویروس کرونا در استان

ندای استان:نماینده فرماندار دیر گفت: این شهرستان یکی از مناطق فعال در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تاکنون تنها شهرستانی در این استان است که هیچ بیمار مبتلا به این ویروس در آن شناسایی نشده‌است.

به گزارش ندای استان،اکبر محمودی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:  با همراهی مردم، تلاش و فعالیت شبانه روزی همه اقشار بویژه قرارگاه شفا(موکب بیت الزهرا)، شبکه بهداشت و درمان، شرکت متانول کاوه، سپاه سرفراز، بسیجیان دلاور، آتش نشانی و شهرداری، گروه‌های جهادی و مردمی، این شهرستان به عنوان شهرستان بدون ویروس کرونا شناخته شده‌است.

وی اضافه کرد: با حرکت جهادگونه مردم و گروه‌های جهادی شهرها و روستاها در زمینه تولید دستکش و ماسک، نیاز شهرستان دیر برطرف شده‌است.

نماینده فرماندار دیر درارتباط مردمی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان‌های شهری و روستایی شهرستان و استقرار ایستگاه‌های بازرسی حرکت ماندگاری در تقویت سلامت مردم  و همدلی و همراهی آنان حکایت دارد.

وی از همراهی و حمایت همه مسئولان و مدیران شهرستان بویژه امام جمعه و فرماندار تقدیر کرد و خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم تا شکست کامل این ویروس منحوس شد.