تهیه لوازم بهداشتی بیمارستان خلیج فارس به همت خواهران بسیجی استان بوشهر+عکس
تهیه لوازم بهداشتی بیمارستان خلیج فارس به همت خواهران بسیجی استان بوشهر+عکس

ندای استان:مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر گفت: خواهران بسیجی در مشارکت با جهاد دانشگاهی استان تا امروز بیش از ۶۰هزار عدد ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش ندای استان، آرزو بوشهری نژاد مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر درباره اقدامات و فعالیت‌های خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق علیه السلام در مقابله و پیشگیری از کرونا، گفت: خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان استان بوشهر در مقابله و پیشگیری از کرونا همچون سایر مواقع در همه عرصه‌های خدمات رسانی به مردم مومن و انقلابی حضور یافتند.

وی درباره این اقدمات و خدمات عنوان کرد: درباره تولید ماسک، شیلد و گان اقدامات فراوانی صورت گرفته که می‌توان گفت تا امروز بیش از ۶۰ هزار ماسک تولید و بین مردم و نیازمندان توزیع شده است. تولید این ماسک‌ها با نیروی انسانی خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان و تهیه اقلام توسط جهاد دانشگاهی استان صورت می‌گیرد.

نوشهری بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا برخی افراد شاغل که کارهای آنها به صورت روزمزد بود بیکار و دچار مشکلات معیشی شدند؛ در راستای برطرف کردن بخشی از این مشکل خواهران بسیجی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مشارکت بسیج سازندگی تا امروز حدود ۴ هزار ۲۰۰ عدد بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر با بیان اینکه تا امروز وضعیت استان ما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل خوبی را داشته است، ابراز کرد: به همین علت نیاز به حضور خواهران بسیجی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نبوده است.
وی افزود: در یک بیمارستان شهر ما به نام بیمارستان خلیج فارس بیماران کرونایی در حال درمان هستند که با هماهنگی بسیج جامعه زنان استان و شبکه بهداشت بخشی از تجهیزاتی که تولید می‌شود پس از استریل شدن به آنجا انتقال داده می‌شود؛ لازم به ذکر است که اولویت انتقال تجهیزات پزشکی با مراکز درمانی است.

طنین یاس نوشت،بوشهری در پایان گفت: درباره مقابله با ویروس کرونا خواهران بسیجی و پرسنل بیمارستانی استان بوشهر بسیار فعالیت خوبی داشتند که همه فرماندهان بسیج سازندگی و امام جمعه‌ها از آنها تشکر و قدردانی داشتند.