رئیس علوم پزشکی بوشهر :هیچ ۳۰ میلیاردی وجود ندارد
رئیس علوم پزشکی بوشهر :هیچ ۳۰ میلیاردی وجود ندارد

ندای استان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص کمک مجموعه نفت به این مجموعه به ایسنا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ندای استان،سعید کشمیری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شورای راهبردی پتروشیمی ها به درخواست کمک اتاق بازرگانی که با نامه ای با امضای مشترک من و آقای گزدرازی -رئیس اتاق بازرگانی- مبنی بر درخواست کمک به بیمارستان ها ارسال شده بود مبلغ ۵ میلیارد تومان به حساب مشترک متعلق به اتاق بازرگانی فرستادند و این مبلغ حالا موجود است و این کمک از طرف آنها به دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: منتها طی نامه دیگری به شورای راهبردی پتروشیمی ها قرار شده بین ۳ تا ۴ میلیارد دیگر به حساب هدایای دانشگاه علوم پزشکی واریز کنند که هنوز انجام نشده ولی قطعا پرداخت خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: مبلغی که پرداخت شده بسته به نظر دانشگاه برای مبارزه با کرونا هزینه خواهد شد، ما اولویت هایمان را اعلام می کنیم و خریداری می شود. تا الان هم برای ما ۲۲ دستگاه کمک تنفسی و چندین صد لیتر مایع ضدعفونی و تب سنج دیجیتال و تعداد زیادی ماسک N95 -که در دسترس ما نبود- و لباس محافظتی خریداری کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: در کل تا الان تنها چیزی که ما دریافت کرده ایم ۵ میلیارد به حساب اتاق بازرگانی است و مقرر شده بین ۳.۵ تا ۴.۵ میلیارد نیز به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز کنند. هیچ ۳۰ میلیاردی وجود ندارد و کل آنچه داده شده همین است. ما خیلی خوشحال می شویم که ۳۰ میلیارد کمک دریافت کنیم؛ البته ما از کسی طلبی نداریم و هر کسی کمک کرد خوشحال می شویم و هر کسی هم کمک نکرد خودمان از پس نیاز و کمبودها برمی آییم.