خروج کارکنان از نیروگاه‌ بوشهر ممنوع شد
خروج کارکنان از نیروگاه‌ بوشهر ممنوع شد

ندای استان:نصوری گفت:به سبب اعمال قانون سخت‌گیرانه در مقابله با ویروس کرونا کار ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی در بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ادامه دارد و کار تاکنون متوقف نشده است.

به گزارش ندای استان، مسعود نصوری ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا استان بوشهر با تبریک نیمه شعبان سالروز حضرت مهدی موعود(عج) و با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه برای مقابله با بیماری و ویروس کرونا در نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: بر این اساس کلیه کارکنان نیروگاه اتمی در اجرای ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه به صورت مستمر تب سنجی و مورد معاینه قرار می‌گیرند.

وی، خروج کارکنان نیروگاه اتمی از محل کار ممنوع شده است افزود: برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، خروج کارکنان کارگاه‌ها و شرکت‌ها که در ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر مشارکت دارند ممنوع شده است.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهربا بیان اینکه ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی در بوشهر بدون وقفه ادامه دارد تاکید کرد: به سبب اعمال قانون سخت‌گیرانه در مقابله با ویروس کرونا کار ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی در بوشهر  بر اساس برنامه زمانبندی ادامه دارد و کار تاکنون متوقف نشده است.

نصوری، از ایجاد قرارگاه و ایستگاه پرستاری و پزشکی در نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و افزود: اگر هر نفر از کارگاه و شرکت پیمانکاری به هر دلیلی از  محوطه نیروگاه اتمی بوشهر خارج شود هنگام  بازگشت ضمن اینکه قرنطینه می‌شود مورد آزمایش مکرر  قرارگاه و ایستگاه پرستاری و پزشکی قرار می‌گیرد و پس از پایان دوره قرنطینه می‌تواند با پرداخت هزینه قرنطینه وارد کارگاه شود.

 

منبع:تسنیم