کشف ۷۵ میلیارد ریال زمین خواری در بوشهر
کشف ۷۵ میلیارد ریال زمین خواری در بوشهر

ندای استان:بازیاری گفت:متهم اقدام به تصرف غیرقانونی۳ هزار متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد دیوارکشی و ساخت وساز کرده است.

به گزارش ندای استان “عبد الرضا بازیاری” با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی واقع در “بوشهر – تنگک دوم” توسط فردی سودجو این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ بازیاری بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات میدانی و دعوت از نماینده حقوقی اداره راه و شهر سازی بوشهر به عنوان سازمان شاکی و اظهارات و مدارک مورد نیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی با کارشناسی زمین های مورد نظر توسط کارشناسان اداره راه و شهر سازی و اخذ جوابیه استعلامات و کارشناسی انجام شده مشخص شد، متهم اقدام به تصرف غیرقانونی۳ هزار متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد دیوارکشی و ساخت وساز کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.