سخت‌گیری‌های بیشتری در بوشهر اجرا می‌شود
سخت‌گیری‌های بیشتری در بوشهر اجرا می‌شود

ندای استان:خورشیدی گفت:از امشب سخت‌گیری‌های بیشتری در طرح فاصله‌گیری اجتماعی اعمال می‌شود و بخشی از پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سواحلی که تاکنون سخت‌گیری کمتری برای ورود به آن‌جا بود، بسته می‌شوند.

به‌گزارش ندای استان، مجید خورشیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما درباره اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی در استان بوشهر گفت: این طرح برای حفظ سلامتی شهروندان است و مردم استان همکاری بسیار خوبی در اجرای آن دارند.
او با اشاره به بازدیدهایش از چند نقطه استان افزود: خودرو‌های پلاک غیربومی در جاده‌ها بسیار اندک و جاده‌ها خلوت بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از امشب هم تدابیری به این طرح اضافه شده و سخت‌گیری بیشتری برای خروجی‌ها انجام و از هرگونه سفر غیرضرور جلوگیری می‌شود.
خورشیدی با اشاره به این‌که بیش از ۹۰ درصد مردم رعایت می‌کنند و نباید عده‌ای اندک بی‌مسئولیت باشند، اضافه کرد: در شهر‌ها هم تدابیر بیشتری اعمال می‌شود و خودرو‌هایی که در این طرح تخلف کنند ۵۰۰هزار تومان جریمه و تا یک ماه توقیف می‌شوند. از مردم می‌خواهیم که تا جایی که ضرورت ندارد از خانه‌های خود خارج نشوند.
او با اشاره به کاهش حضور کارمندان دولت در ادارات هم گفت: به مدیران ابلاغ شده که تنها در حد ضرورتِ اجرای خدمات اداری بخواهد کارمندی سر کار بیاید و حتی این اجازه را دارند که بیش از یک‌سوم نیروی کار غیرضرور را مرخص کند.
خورشیدی ادامه داد: هم‌چنین از مدیران خواسته شده که حتی اگر حضور کارمندانی که از خارج از حوزه هر شهر رفت‌وآمد می‌کنند ضرورتی ندارد وارد شهر‌های محل کار شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری هم خواست تا هم خود در منزل بمانند و هم دیگران را برای ماندن در منزل دعوت کنند.
مجید خورشیدی گفت: از امشب برای پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سواحل سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال خواهد شد و همگی بسته می‌شوند.