ورود و خروج‌ها در ۴۶ نقطه استان کنترل می‌شود
ورود و خروج‌ها در ۴۶ نقطه استان کنترل می‌شود

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: برای اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی نیرو‌های انتظامی و بسیج در ۴۶ نقطه استان، ورود‌ها و خروج‌ها را کنترل می‌کنند.

به‌گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند پس از بازدید از ایستگاه کنترل خروج بندر بوشهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما با تشکر از نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و داوطلبان، گفت: هدف از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی این است که مردم در خانه بنشینند؛ زیرا دنیا واکسنی که برای مقابله با بیماری کرونا انتخاب کرده، فاصله اجتماعی و پرهیز از اجتماعات است.
گراوند با بیان این که نیرو‌های انتظامی و بسیج در ۴۶ نقطه مستقر شده‌اند و ورود و خروج‌ها را کنترل می‌کنند، افزود: برداشت ما این است که مردم استان بوشهر همگام با بازار، اصناف و سمن‌ها همان‌گونه که در گام‌های پیشِ مبارزه با این بیماری، همکاری بسیار خوبی داشتند در این گام نیز کمک خواهند کرد.
او با تأکید بر این‌که اگر مردم همکاری نکنند هیچ طرحی قابل اجرا نیست، ادامه داد: من از همه مردم خواهش می‌کنم که در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا همکاری کنند؛ زیرا نیاز برگشت آرامش به جامعه این است که همه رعایت کنند.
گراوند با اشاره به این‌که مرحله اول این طرح تا ۱۵ فروردین است، گفت: برای ادامه اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی تنها ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری می‌کند.
استاندار بوشهر تأکید کرد که کالا‌های اساسی استان به‌طور کامل تأمین شده است، مشکلی نداریم در این باره نیست و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.