اهداء ۴۱ میلیون تومان هدیه به پرسنل بیمارستان خلیج‌فارس
اهداء ۴۱ میلیون تومان هدیه به پرسنل بیمارستان خلیج‌فارس

ندای استان:۴۱۰ میلیون ریال هدیه به پرسنل بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر توسط موسسه خیریه رستمی اهدا شد.

به گزارش ندای استان،رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست اظهار داشت: باید هنرمندان، ورزشکاران، خیرین و فعالان اجتماعی و آحاد مردم دست در دست هم دهند و زنجیره کرونا ویروس رو قطع کنند تا دوباره شاهد بوشهر سالم و ایرانی عاری از کرونا باشیم.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با درخواست از مردم برای پرهیز سفرهای درون و برون استانی گفت: امروز امر به معروف در خانه ماندن و نهی از منکر دوری از اجتماع است.
سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس
دکتر کشمیری با بیان اینکه از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از شهر خود به بهانه‌های مختلف خارج نشوند افزود: سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.
ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم اضافه کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت ایشان است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.
دکتر کشمیری ضمن تقدیر و تشکر از مردم بوشهر در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و حضور در خانه، از خیرین هم استانی خصوصاً جناب آقای هادی رستمی تشکر ویژه کرد.
صبح امروز زوج هنرمند هم استانی پیمان زند و نگین کتویی زاده با حضور در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نمایندگی از موسسه خیریه رستمی مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال به پرسنل بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اهدا کردند.