کنترل مبادی شهرستان گناوه تشدید شد
کنترل مبادی شهرستان گناوه تشدید شد

ندای استان:فرماندار گناوه گفت: در اجرای دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کلیه مبادی ورودی و خروجی این شهرستان از روز جاری باشدت بیشتر کنترل و نظارت می‌شود.

به گزارش ندای استان،غلامرضا مهرجو روز جمعه درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این ارتباط از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان توسط نیروی انتظامی و بسیج ممانعت می‌شود.

وی اظهارداشت: ممنوعیت تجمع های رسمی و غیررسمی، اماکن تفریحی ، ساحل و تعطیلی کلیه تفرجگاه‌ها و پارک ها در دستور کار و اجرایی شده است.

فرماندار گناوه گفت: ورود خودروها و کامیون‌های حامل سوخت و مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز  به شهرستان مستثنی  هستند و تنها  سرنشینان آنان کنترل و چک بهداشتی می‌شوند.

مهرجو افزود:  امیدواریم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و همکاری مردم با در خانه ماندن هرچه زودتر ریشه بیماری کرونا در کشور ریشه کن شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور (مصوب ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فروردین‌ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه تداوم خواهد یافت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و تاکنون ۱۰ بیمار و یک فوتی کرونایی داشته است.