خدمات گسترده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در طرح مقابله با کرونا
خدمات گسترده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در طرح مقابله با کرونا

ندای استان:دکتر فولادوند بیان کرد : ارائه خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تا نابودی کامل ویروس کرونا در سراسر استان بوشهر ادامه خواهد داشت .

به گزارش ندای استان،مراد علی فولادوند رئیس بسیچ جامعه پزشکی استان بوشهر بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با تمام توان و نیرو ی خود جهت کمک به مردم و کنترل ویروس کرونا وارد میدان شد.

وی افزود: با دستور فرماندهی محترم سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر و با هماهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، نواحی مقاومت بسیج شهرستانهای استان به ازای هر ۵۰۰ نفر جمعیت یک تیم دونفره بسیجی تشکیل داده اند تا با شرکت در طرح غربالگری کرونا به کمک به کارکنان حوزه سلامت استان بشتابند و این تیمها هم اکنون با شرکت در طرح غربالگری از طریق سامانه salamat.gov.ir و همچنین انجام خدمات بهداشت محیطی به کارکنان شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها کمک می کنند

دکتر فولادوند عنوان کرد: خدماتی که توسط بسیج جامعه پزشکی در حال انجام است مشارکت در راه اندازی کارگاه های تولید ماسک با همکاری بسیج و مردم در شهرستان های دیلم و تنگستان .
گند زدایی و ضدعفونی معابر عمومی در شهر ها و روستا ها _ ضد عفونی کردن بیمارستان ها _ کنترل مبادی ورودی استان بوشهر و انجام تب سنجی و بررسی علائم کیلینیکی مسافران .

رئیس بسیج جامعه پزشکی افزود: در حال حاضر نیز نیرو های این سازمان به صورت روزانه به سه مبادی ورودی استان بوشهر در دیلم و عسلویه و دالکی اعزام می‌شوند و در کنار نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی به کنترل مسافران و برنامه تب سنجی می پردازند .

دکتر فولادوند بیان کرد : ارائه خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تا نابودی کامل ویروس کرونا در سراسر استان بوشهر ادامه خواهد داشت .