دستگیری ۲۰۸ متخلف شکار در بوشهر
دستگیری ۲۰۸ متخلف شکار در بوشهر

ندای استان:شایان ذکر است که محیط بانان استان بوشهر همواره از شهروندان دغدغه مند استان درخواست همیاری داشته اند و هرگونه اطلاعی درباره تخلفات زیست محیطی را می توانند با شماره ۱۵۴۰ درمیان بگذارند و یا به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست یا پاسگاه محیط بانی خبر ده

به گزارش ندای استان از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، با تلاش و کوشش پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر  (محیط بانان) تعداد ۲۰۸ نفر متخلف زیست محیطی در سال ۱۳۹۸ در استان دستگیر شده و پرونده آنها به محاکم قضایی ارجاع گردیده است.
سید احسان موسوی؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این زمینه افزود: محیط بانان استان بوشهر با حضور دائمی در مناطق تحت مدیریت و تلاش شبانه روزی خود در حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی استان، توانسته اند در ۴۱ مورد به دستگیری متخلفین قبل از شکار و صید اقدام نمایند. همچنین ۶۴۶ عدد ادوات شکار نیز کشف گردیده است.
موسوی همچنین در ادامه عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر اینچنین افزود: طی عملیاتهای گسترده در طول سال ۹۸ تعداد ۷۳ سلاح کشف گردیده که تعداد ۲۳ قبضه آن غیرمجاز بوده است. در نهایت نیز ۲۰۸ متخلف محیط زیستی را دستگیر کرده و پرونده آنان را به مراجع قضایی ارجاع داده ایم.
شایان ذکر است که محیط بانان استان بوشهر همواره از شهروندان دغدغه مند استان درخواست همیاری داشته اند و هرگونه اطلاعی درباره تخلفات زیست محیطی را می توانند با شماره ۱۵۴۰ درمیان بگذارند و یا به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست یا پاسگاه محیط بانی خبر دهند.