بخشنامه‌ای برای ممنوعیت یا محدودیت پروازها نداریم
بخشنامه‌ای برای ممنوعیت یا محدودیت پروازها نداریم

ندای استان:در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص انجام پرواز در مسیر مشهد-بوشهر-مشهد روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان بوشهر اعلام کرد تاکنون بخشنامه ای برای ممنوعیت یا محدودیت پروازها صادر نشده است.

به گزارش ندای استان،رضا معمار در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: تاکنون برای ممنوعیت یا محدودیت پروازها هیچ بخشنامه ای صادر نشده است ولی در کل کشور و به خصوص در بوشهر به دلیل خودداری مردم شریف و فهیم از مسافرت های غیر ضروری و توجه به توصیه ها آمار تعداد پرواز و همچنین مسافرین به شدت کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: در تمام فرودگاه های کشور و در تمام پروازها مسافرین ورودی و خروجی به صورت هماهنگ توسط پرسنل محترم مرکز بهداشت تست می‌شوند و در صورت مشکوک بودن به مراکز درمانی هدایت می گردند.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان بوشهر خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تا این لحظه هیچ بخشنامه یا دستورالعملی در خصوص قرنطینه مسافرین از سوی مراجع ذیربط صادر نشده است ولی در فرودگاه بوشهر مسافرین ورودی مشهد ملزم به پر کردن فرم بهداشتی و ثبت دقیق مشخصات بوده و از همه آنها تعهدی مبنی بر قرنطینه خانگی اخذ می گردد.