بوشهر باز هم بارانی می شود
بوشهر باز هم بارانی می شود

ندای استان:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری افزایش ابر برای برخی نقاط این استان و احتمال بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش ندای استان،پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از اواخر روز جمعه نیز یک سامانه بارشی جدید وارد این استان می‌شود که فعالیت آن با شدت و ضعف و به تناوب تا روز دوشنبه در سطح استان ادامه می‌یابد.
وی بیان کرد: بنابراین در این مدت بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.
مساعدی ادامه داد: به سبب وزش باد دریا نیز در  روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده مواج و متلاطم خواهد بود.
وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و فردا همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده‌است.
مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در سواحل جنوبی گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ بتدریج در شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.
مساعدی اظهار داشت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۳:۴۲ بامداد، مد اول ۰۹:۲۶، جزر دوم ۱۵:۳۸ و مد دوم دریا ۲۱:۲۶ خواهد بود.