کمک ۹۷ میلیارد تومانی مردم استان به نیازمندان
کمک ۹۷ میلیارد تومانی مردم استان به نیازمندان

ندای استان:لطفی گفت: مردم نیکوکار این استان سال گذشته ۹۷میلیارد تومان به مستمندان و افراد نیازمند کمک کردند.

به گزارش ندای استان،احمد لطفی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمک مردم استان بوشهر به محرومان  نسبت به سال ۹۷، ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و راهبری شغلی به مددجویان این نهاد در استان بوشهر پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: پرداخت این میزان تسهیلات زمینه ایجاد چهار هزار و ۸۸۱ فرصت شغلی را برای مددجویان کمیته امداد فراهم کرد که نسبت به سال قبل از آن  ۴۰ درصد افزاش نشان می‌دهد.

وی در باره شعار سال اظها داشت: کمیته امداد برای عمل به شعار جهش تولید تمهیدات ویژه‌ای به کار می‌برد.

لطفی ادامه داد: یکی از مصادیق شعار امسال، کمک به ایجاد اشتغال از طریق ارتقای سطح مهارت آموزی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای جهش تولید با حضور در بازارهای هدف و ارائه بسته‌های حمایتی برای کارفرمایان است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در بسته‌های حمایتی کمیته امداد، این امکان ایجاد شده در صورتی که کارفرمایان، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را در فضای کسب و کار مورد استفاده قرار دهند، می‌توانند ضمن استفاده از تسهیلات بانکی این نهاد، از رایگان شدن  ۱۰۰ در صدی حق بیمه سهم کارفرمایی که به مدت دو سال از سوی این نهاد پرداخت می‌شود، نیز بهره مند شوند.