تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر ۶۲ نفر شد+جزئیات نفرات جدید
تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر ۶۲ نفر شد+جزئیات نفرات جدید

ندای استان:دکتر کشمیری از بهبودی ۵۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۷ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه چهارم فروردین ۶۲ نفر است.¬
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: از ۷ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده سه مورد ساکن شهرستان گناوه هستند که عبارتند از دو فرزند و عروس فردی که قبلاً آزمایش کرونا ویروس وی مثبت بود، این افراد بستری نیستند اما چون در تماس با مورد مثبت بودند و علایم سرماخوردگی نشان دادند از آن‌ها نمونه آزمایش گرفته و نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت شده و در حال حاضر در قرنطینه خانگی هستند.
وی تصریح کرد: بیمار جدید دیگر نیز خانمی ۴۱ ساله ساکن شهرستان بوشهر بوده که در بیمارستان شهید گنجی برازجان با حال عمومی خوب بستری است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: آقایی ۷۰ ساله ساکن دیلم نیز نمونه آزمایش ویروس کرونای وی مثبت اعلام‌شده که در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید دیگر نیز خانم ۵۲ ساله ساکن شهرستان دشتستان بوده که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: آقایی ۴۱ ساله ساکن شهرستان جم نیز نمونه آزمایش ویروس کرونای وی مثبت اعلام‌شده بود که در حال حاضر در بیمارستان توحید جم با حال عمومی خوب بستری است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۶۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶۲ نفر) تاکنون ۵۲ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.
سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس
دکتر کشمیری با درخواست از مردم برای پرهیز سفرهای درون استانی افزود: سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.
ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم اضافه کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت ایشان است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.