تیراندازی در استان بوشهر رخ نداده است
تیراندازی در استان بوشهر رخ نداده است

ندای استان: در پی انتشار کلیپی با موضوع تیراندازی در شهر دویره در شبکه های اجتماعی، این کلیپ مربوط به تیراندازی در یک سیگارفروشی در شهر دزفول استان خوزستان است

به گزارش ندای استان،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی انتشار کلیپی با موضوع تیراندازی در شهر دویره در شبکه های اجتماعی، این کلیپ مربوط به تیراندازی در یک سیگارفروشی در شهر دزفول استان خوزستان است و ارتباطی با تیراندازی در شهر دویره ندارد.

سرهنگ جهانبخش طهماسبی خاطرنشان کرد: یک حادثه تیراندازی ساعت ۲۱ سوم فروردین به علت درگیری دو نفر با یکدیگر در روستای دویره اتفاق افتاد که باعث مصدومیت هر دو نفر شد و این افراد توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون اجتماعی با بیان اینکه پلیس از لحظات ابتدایی این حادثه وارد عمل شده و در حال بررسی موضوع است، عنوان داشت: متاسفانه یک کلیپ تیراندازی که در خارج از استان اتفاق افتاده است، منتصب به این حادثه توسط افرادی در فضای مجازی منتشر شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان هشدا داد: پلیس با افرادی که باعث اخلال در نظم، تشویش اذهان عمومی و رعب وحشت در جامعه باشند تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.