دستگیری دو کارمند شهرداری و یک کارچاقکن در کنگان
دستگیری دو کارمند شهرداری و یک کارچاقکن در کنگان

ندای استان:وی اظهار کرد: متهمان به ازای دریافت مبالغی از اشخاص و یا سهیم شدن در املاک، اقدام به جعل مهر و نامه‌های اداری و مکاتبات غیر واقعی می‌کردند.

به گزارش ندای استان،سید احمد موسوی پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در استان بوشهر  عنوان کرد: در پی رصد‌های اطلاعاتی و گزارش اداره اطلاعات شهرستان و دستور قضایی صادره از پازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کنگان، دو نفر از کارمندان شهرداری کنگان و یک متهم که نقش کار چاق کنی داشت دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان با اشاره به اتهامات متهمان بیان کرد: اتهامات این افراد، ارتشاء، جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع است.

وی اظهار کرد: متهمان به ازای دریافت مبالغی از اشخاص و یا سهیم شدن در املاک، اقدام به جعل مهر و نامه‌های اداری و مکاتبات غیر واقعی می‌کردند.

موسوی پور در گفتگو با خبرگزاری میزان تصریح کرد: تاکنون ۱۳ مورد اسناد جعلی کشف شده و ارزش ریالی املاک موضوع جرم بیش از صد میلیارد ریال است و تحقیقات جهت مشخص شدن نقش هر یک از متهمان و میزان وجوه یا امتیازات مالی اخذ شده و شناسایی سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.