برنامه های هفته بوشهر لغو شد
برنامه های هفته بوشهر لغو شد

ندای استان:رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: هر ساله ۱۸ اسفند همزمان با هفته بوشهر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شد که امسال به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس این برنامه‌ها لغو شد.

به گزارش ندای استان،احمد بارگاهی روز جمعه در نشست با مسئولان شهرداری بوشهر افزود: افزایش آگاهی مردم نسبت به کرونا ویروس موضوعی حائز اهمیت است که در این راستا تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بوشهر اختصاص یافتند.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از معدود استان‌هایی است که بیمار مبتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده نشده است بر همین اساس، با پیشگیری از ورود این ویروس به شهر و رعایت مسائل بهداشتی می‌توان از شیوع آن در سطح شهر جلوگیری کرد.

بارگاهی ادامه داد: در این زمینه رایزنی برای خرید و توزیع لوازم بهداشتی به صورت رایگان در میان شهروندان در حال انجام است.

وی گفت: فضای مجازی سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر به آدرس (bu.farhangi) توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا ویروس را اطلاع‌رسانی می‌کند و عموم شهروندان می‌توانند توصیه‌های بهداشتی را از این طریق دنبال کنند.

بارگاهی با تاکید بر اینکه کرونا ویروس با همکاری مردم و تلاش مسئولان شهر قابل کنترل است، تصریح کرد: رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ آرامش، مهم‌ترین دستورالعمل‌هایی است که توسط مسوولان بهداشتی مورد تاکید است.