پزشک بوشهری در جمع نویسندگان جهانی
پزشک بوشهری در جمع نویسندگان جهانی

ندای استان:راهنمای تشخیصی- درمانی سینوزیت به عنوان منبع جهانی برای تشخیص، درمان و مطالعات تحقیقاتی بر روی بیماری سینوزیت به شمار می‌رود.

به گزارش ندای استان، دکتر شکراله فرخی متخصص سیستم ایمنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس مرکز سینوزیت بوشهر نخستین بار در کشور در میان گروه نویسندگان جهانی راهنمای تشخیصی- درمانی بیماری سینوزیت (گایدلاین) قرار گرفت و نام وی از طرف انجمن رینولوژی اروپا در راهنمای تشخیصی- درمانی سال ۲۰۲۰ ثبت شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل چاپ چندین مقاله در زمینه بیماری سینوزیت و همچنین راه‌اندازی مرکز سینوزیت بوشهر زیر نظر معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد توجه این گروه قرار گرفته و در دو سال گذشته با این گروه همکاری داشت و نتیجه آن چاپ راهنمای تشخیصی – درمانی سینوزیت اروپا (EPOS ۲۰۲۰) بوده است.

راهنمای تشخیصی- درمانی سینوزیت به عنوان منبع جهانی برای تشخیص، درمان و مطالعات تحقیقاتی بر روی بیماری سینوزیت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،این پزشک بوشهری مرکز ثبت بیماری سینوزیت مزمن را با مجوز وزارت بهداشت در بوشهر راه اندازی کرده و می‌گوید آمار مبتلایان سینوزیت در استان بوشهر زیاد است، آن هم به دلیل آلرژی بینی و دما و رطوبت بالا.