تست تب سنجی در ترمینال ها و سایر مبادی ورودی استان
تست تب سنجی در ترمینال ها و سایر مبادی ورودی استان

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: در خصوص دغدغه مردم به علت ورود مسافرین از مناطق مختلف به استان تصمیم گیری شده که ان شاالله با هماهنگی همه دستگاه ها در مبادی ورودی استان تست تب سنجی در ترمینال ها و سایر مبادی ورودی را انجام خواهیم داد تا نگرانی موجود در این حوزه نیز برطرف شود.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه پدافند غیر عامل عنوان کرد: در حوزه موضوع کرونا، قطعا دانشگاه علوم پزشکی و دکتر کشمیری در رأس آن اطلاع رسانی و صحبت خواهند نمود.

وی افزود: در این جلسه بر امور در حال اجرا تاکید شد، مثل ضدعفونی کردن مراکز عمومی، ترمینال ها و مسیرهای رفت و آمد بوده است.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر اظهار کرد: در خصوص دغدغه مردم به علت ورود مسافرین از مناطق مختلف به استان نیز تصمیم گیری شده که ان شاالله با هماهنگی همه دستگاه ها از جمله علوم پزشکی، هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی، مبادی ورودی استان از نظر تست تب سنجی در ترمینال ها و مبادی ورودی را انجام خواهیم داد تا نگرانی موجود در این حوزه نیز برطرف شود.

گراوند بیان کرد: همه ی ورودی های استان و همه مبادی ورودی شمال، جنوب و شرق استان با ذکر نام اعم از فرودگاه و یا ترمینال های دریایی کنترل خواهند شد و بر روی همه ی کنترل آن ها تاکید شده است.

وی تاکید کرد: در خصوص دانشگاه ها و مدارس پیشنهادات به ستاد ملی ارسال می گردیده و ستاد ملی می بایست در این خصوص اعلام نظر نماید.