ندای استان:مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: هر چند شواهد موجود نشان می دهد که ویروس کرنا در بوشهر فعال نشده اما در اولین گام و در راستای مقابله با این ویروس ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن اماکن عمومی و دولتی کرده است.

به گزارش ندای استان، عبدالله کردگار امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای سالم سازی محیط و ایجاد فضایی عاری از میکروب ، اقدامات وسیعی برای ضدعفونی کردن مکان های عمومی توسط پاکبانان آغاز شده است.

وی افزود: هر چند شواهد موجود نشان می دهد که ویروس کرنا در بوشهر فعال نشده اما در اولین گام و در راستای مقابله با این ویروس ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن بازارهای ماهی فروشان و مرکز عرصه تره بار در مرکز شهر بوشهر کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: روز گذشته نیز درمانگاه ایثار نیز شستشو و ضد عفونی شد و از شب گذشته نیز شستشو و ضدعفونی کردن استانداری ، فرمانداری و دیگر ساختمان های ادارات دولتی در دستور کار قرار گرفت.
کردگار ادامه داد: شستشو و ضدعفونی کردن نیمکت های درون بوستان ها، فضای بازی کودکان و  تمامی مخازن جمع آوری زباله نیز در دستور کار قرار گرفته که بخشی از آن به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال انجام است .
وی ادامه داد: انتظار می رود با وجود بکارگیری تعداد فراوانی نیروی جدید پاکبان برای شستشو و ضدعفونی کردن مکان های دولتی و عمومی در کنار پاکبانان قدیمی، بتوانیم طی ۴۸ ساعت آینده همه این فضاها را ضدعفونی کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: همه این فعالیت ها در رستای پیشگیری بوده تا محیطی امن و بهداشتی را برای شهروندان رقم زنیم.
کردگار عنوان کرد: البته پیش از این ، همه پاکبانان در دوره های آموزشی سلامت شرکت جسته و با طب کار آشنایی کاملی دارند.