بیش از ۲ هزار نفر تماشاگر فیلم های جشنواره فجر/پرمخاطب ترین فیلم ها
بیش از ۲ هزار نفر تماشاگر فیلم های جشنواره فجر/پرمخاطب ترین فیلم ها

کرمپور گفت:فیلم های جشنواره در ۲۶ سانس به روی پرده رفت که میانگین ۹۰ نفر در هر سانس به ثبت رسید.

به گزارش ندای استان،فاطمه کرمپور در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشنواره فیلم فجر در استان به مدت هفت روز برگزار شد که ۱۳ فیلم در بخش فیلم های جشنواره و ۵ فیلم در جشن سیمرغ و پروانه ها همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و دویست نفر به تماشای فیلم های جشنواره فجر نشستند، اظهار کرد: فیلم های جشنواره در ۲۶ سانس به روی پرده رفت که میانگین ۹۰ نفر در هر سانس به ثبت رسید.

کرمپور با اشاره به اینکه ۵ فیلم‌ جشن سیمرغ و پروانه ها به صورت رایگان اکران شد، افزود: فیلم های این بخش هر روز در یک سانس به نمایش گذاشته شد که با توجه به گنجایش ۵۵۰ صندلی سینما، فیلم ها با تعداد بیشتری از این ظرفیت به روی پرده رفت.

وی ادامه داد: فیلم های روز صفر و لباس شخصی به ترتیب به کارگردانی سعید ملکان و امیرعباس ربیعی بیشترین تماشاگر را در استان بوشهر به خود اختصاص دادند.

کرمپور بیان داشت: نشست های نقد و بررسی نیز پس از اکران فیلم ها با حضور اساتید برجسته سینما در سالن سینما شهید آوینی بوشهر برگزار شد که حضور هنرمندان جوان این حوزه هنر در نشست ها چشمگیر بود.

وی تصریح کرد: اکران منتخب جشنواره فیلم فجر برای پنجمین بار است که در استان اتفاق افتاده امید است هنرمندان از این فرصت استفاده بهینه را برده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ها اتفاق خوبی است که در سالیان اخیر رقم خورده و توانسته در جذب مخاطبین و علاقمندان به سینما نقش پر رنگی داشته باشد.

لازم به توضیح است که سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر بوشهر و موسسه فرهنگی حامی هنر نارنجی در سینما شهید آوینی برگزار گردید.