رونمایی از مستند تلویزیونی “سردار وحدت” در بوشهر
رونمایی از مستند تلویزیونی “سردار وحدت” در بوشهر

ندای استان:دوشنبه شب در آئینی باحضور سردار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از مستند تلویزیونی “سردار وحدت” از تولیدات صدا و سیمای مرکز بوشهر رونمایی شد.

به گزارش ندای استان،این مستند ۴۵ دقیقه‌ای با موضوع نقش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت میان شیعه و سنی در کشورهای جبهه مقاومت است.
صفوی در این مراسم با تاکید اینکه سپهبد شهید سلیمانی فرمانده مقابله کننده با تروریسم آمریکایی در منطقه بود، گفت: اگر هنرمندان ما از این چهره مقاومت بین‌المللی فیلمی در خور شان و عملکرد چندین ساله این شهید به زبان‌های مختلف تولید کنند کار بسیار بزرگی کرده‌اند.
وی بیان کرد: هنرمندان ما در تولیدات خود باید به شخصیت شهید سردار سلیمانی در ابعاد مختلف بویژه اندیشه و رفتار این شهید توجه کنند.
صفوی عنوان کرد: این شهید چهره‌ای خردمند و رئوف بود که همان گونه که درعرصه دفاع مقدس فرماندهی بزرگ بود در عرصه دیپلماسی سیاسی و دفاعی هم شخصیتی بزرگ و تاثیرگذار از خود برجای گذاشت.
وی ادامه داد: به طور قطع چهره شهید سردار سلیمانی در بین قهرمانان انقلابی و آزادی بخش و مبارز ضد تروریسم در سطح بین‌المللی شناخته شده بود.