آتش نشانی خارگ بعد از ۵۰ سال افتتاح شد
آتش نشانی خارگ بعد از ۵۰ سال افتتاح شد

ندای استان: شهردار خارگ با تشریح روند اجرایی افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرداری خارگ، شاخص روند توسعه حوزه عمران شهری در خارگ را مثبت قلمداد کرد.

به گزارش ندای استان، عبدالحمید صفایی شهردار خارگ با تشریح روند اجرایی افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرداری خارگ، شاخص روند توسعه حوزه عمران شهری در خارگ را مثبت قلمداد کرد.

وی بیان داشت: مجموعه شهرداری و شورا با علم به لزوم اجرای پروژه‌های زیرساختی در جزیره، رویکرد خود را مبتنی بر برنامه ریزی مدون و تخصصی قرار داده است که خوشبختانه هم اکنون دو پروژه شاخص احداث ساختمان آتش نشانی و شهر بازی سرپوشیده با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری و کلنگ زنی رسیده است.

شهردار خارگ ادامه داد: پروژه احداث ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خارگ از ابتدای دوره دغدغه جدی مجموعه شهرداری و شورا بود که خوشبختانه هم اکنون پس از گذشت ۵۰ سال از تأسیس شهرداری خارگ تقدیم شهروندان شریف خارگ می‌شود.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۲۵ متر مربع با روند و کیفیتی در خور احداث شده است و همچنین با پیگیری مجدانه ای که صورت گرفت یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی با تجهیزاتی به روز نیز به این شهرداری تخصیص یافت.