نبرد جنجالی و پر حاشیه را ایرانجوان برد
نبرد جنجالی و پر حاشیه را ایرانجوان برد

ندای استان:ایراجوان بوشهر در هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته دوم موفق شد نفت امیدیه را در یک بازی سنگین و جنجالی شکست دهد.

به گزارش ندای استان از فوتبال بوشهر در این بازی ایرانجوانی ها در غیاب نگهداری و شاکردرگاه دو عنصر هجومی تیمشان به میدان رفتند و در دقیقه ۱۰ بازی با اخراج عجیب دروازبان جوانش توسط داور مسابقه غافلگیر شد.اخراج ملایی که به نظر می رسید تنها یک کارت زرد داشته باشد ،روند بازی را عوض کرد و همه ورزشگاه از زمین گرفته تا سکو اتفاقات عجیبی را شاهد بودند تا مشخص شود این داور و دو کمکهایش در ادامه هم می توانند اشتباهاتی داشته باشند.

با اخراج ملایی گلر خوش آتیه ایرانجوانی ها ،پولادی دیگر جوان این تیم تعویض شد تا رامین دهقانی با تجربه راهی زمین شود.از این لحظه به بعد زنجیره دفاعی ایرانجوان عالی کار کرد.باغبان ،مشایخ و کعبی هر چه توپ هوا و زمین بود تا دقیقه آخر زدند و البته محرابی گلر تعویضی تیم بوشهری هم انصافا خوب کار کرد.

در دقیقه ۱۵ پاس رو به عقب مدافع نفت امیدیه وارد دروازه تیمش شد اما ابتدا کمک داور ان را گل اعلام نکرد و سپس داور مسابقه سوت وسط زمین را به صدا درآورد.این سوت ادامه جنجالهای بازی بود ،اعتراض نیمکت حریف و بازیکنان نفت چند دقیقه بازی را به تعطیلی کشاند.

بعد از قبول شدن این گل ،مهمان ۱۱ نفره رو به ارسالها آورد اما خط دفاعی ایرانجوان با حضور مشایخ ،کعبی و باغبان روی هوا بی نقص بازی کردند ،ضمن اینکه کاظمیان و دهقانی کناره های خط را به خوبی پوشش دادند.

در نیمه دوم ایرانجوان خوب دفاع کرد،۱۰ نفره جانانه دوید تا یک سه امتیاز مهم را برای ادامه فصل کسب کند.این برد تیم بوشهری را ۲۵ امتیازی کرد و تا مکان پنجم جدول بالا آورد.